Els propers 11 i 12 de març Barcelona acollirà el III Congrés Nàutic organitzat per l’Associació Nacional d’Empreses Nàutiques (ANEN), la patronal que aglutina el 90% de les empreses del sector nàutic a Espanya. La cita té com objectiu debatre sobre les perspectives del mercat nàutic a Espanya en aspectes com la fiscalitat, la formació i les noves tendències del màrqueting nàutic.
El Congrés d’aquesta edició vol anar un pas més enllà i analitzar aquells temes que estan canviant l’actual escenari de la nàutica d’esbarjo. L’esdeveniment comptarà amb diferents ponents del món empresarial, professional i de l’Administració Pública per donar una visió transversal del sector.
Entre els conferenciants, Toni Tió, president del Barcelona Clúster Nàutic, que presidirà la taula rodona “Marca España en la náutica” el dimecres 11. En el debat també hi participaran Iñigo Toledo, dissenyador i director de Barracuda Yacht Design, Diego Colón de Carvajal, director general d’Astilleros de Mallorca, i Juan Meseguer, dissenyador de veles. La xerrada posarà en valor les diferents actuacions i propostes que fan les empreses i els subsectors nàutics per potenciar el sector a casa nostra.
El Congrés Nàutic també abordarà els reptes legislatius, fiscals i formatius amb diferents representats de l’Administració Pública, i plantejarà noves estratègies comunicatives i de màrqueting de la mà de Laia Tutzó, regatista olímpica i directora del Barcelona International Sailing Center.
L’acte es realitzarà a la Torre Telefónica i els socis del Barcelona Clúster Nàutic tenen una quota bonificada de 35 euros en el preu de la inscripció. El registre s’ha de realitzar a través de la pàgina web d’ANEN, indicant a “Modalitat d’inscripció” l’opció “Organitzacions col·laboradores”.
Conferència + Networking (esmorzar) a BlueTechPort
Camille Lopez: Founding President of Hy-plug
Jordi Vila: Head of Environment at the Barcelona Port Authority
Clàudia Parera, directora de Barcelona Clúster Nàutic, ha estat nomenada nova integrant del Consell Rector de la Comunitat Portuària de Barcelona en representació del Clúster. Aquest reconeixement destaca la seva…[+]
El sector nàutic es prepara per a un 2025 ple d'esdeveniments internacionals clau, on empreses, professionals i apassionats de la indústria podran conèixer les últimes novetats, tendències i oportunitats del…[+]
El Barcelona Clúster Nàutic ha formalitzat la seva adhesió a BlueTechPort, un espai dedicat a la innovació tecnològica en el sector marítim. Aquesta integració, realitzada juntament amb les empreses Centre…[+]